توهین به مردم آمریکا ، از تریبون کنگره آمریکا !

توهین به مردم آمریکا ، از تریبون کنگره آمریکا !

بالاخره سفر نتانیاهو نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی به آمریکا و دیدار با مقامات آن کشور و سخنرانی در کنگره انجام پذیرفت.
نتانیاهو که هم اینک در آستانه معرفی به عنوان جنایتکار جنگی و صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین المللی کیفری قرار دارد ، به خاطر ترس از بازداشت جرات سفر به هیچ کشوری حتی کشورهای اروپایی را نداشته و تنها کشوری که پذیرای او شده ایالات متحده آمریکاست که هم اکنون بزرگترین شریک جرم اسراییل در کشتار جمعی و نسل کشی فلسطینان به شمار می آید.
رژیم آمریکا در حالی بزرگترین حمایت و کمک های مالی سیاسی ونظامی را از اسراییل به عمل می آورد که بخش زیادی از مردم آمریکا بویژه فرهیختگان ، دانشگاهیان و هم چنین نسل جوان آمریکایی تبدیل به مخالف اسراییل شده اند و با راهپمیایی ها و تجمعات بزرگ خود در این چند ماه ، مخالفت خود را نه تنها با جنایات اسراییل بلکه با کمک های بی قید و شرط نظامی سیاسی دولت آمریکا از اسراییل ابراز داشته اند.
در واقع این دانشجویان آمریکایی بودند که اولین اعتراضات گسترده دانشجویی را علیه اسراییل و در حمایت از مردم مظلوم غزه به راه انداختند .
اعتراضاتی که به سرعت جهانی شد و به دیگر دانشگاههای دنیا نیز تسری پیدا کرد.
پس عجیب نیست که نتانیاهو از این نسل جوان و دانشگاهی آمریکا کینه عمیق داشته باشد و در اقدامی شرم آور و در پیش چشمان نمایندگان کنگره آمریکا ( البته آنهایی که با خفت ماندند و حتی او را تشوق هم کردند ) آنها را مورد توهین قرار داده و " احمق هایی بنامد که اعتراضاتشان در خدمت منافع ایران است و از ایران تامین مالی می شوند ".
اصولا اتهام تامین مالی برگزاری اعتراضات در یک کشور از سوی یک کشور خارجی بویژه یک کشور غیر دوست ، می تواند در حکم خیانت و اقدام علیه منافع ملی تلقی گردد.
والبته نتانیاهو با بی شرمی تمام در داخل خاک آمریکا و از تریبون کنگره آن کشور بخش زیادی از مردم آمریکا را مورد توهین و تحقیر مستقیم قرار می دهد و عملا آنها را به خیانت و اقدام علیه منافع کشورشان متهم می کند.
این مسئله اوج ابتذال و سقوط سیاسی در ساختار حکمرانی ایالات متحده را به نمایش می گذارد که یک جنایتکار جنگی (به اذعان همان سازمان هایی که غربی ها بنا نهاده اند) ، به خود اجازه می دهد درمقابل چشمان نمایندگان کنگره و میلیونها بیننده جهانی ، به مردم و نخبگان و دانشگاهیان تنها ابرقدرت جهان ( البته ابرقدرت در حال افول وسقوط) توهین کرده و نه تنها مورد بازخواست قرار نگیرد که با تشویق های ممتد نمایندگان حاضر در کنگره نیز مواجه گردد.


پست های مرتبط

پیام بگذارید