استفاده حداکثری از ظرفیت‌‌های مدیران باتجربه، کارآزموده و پاکدست در دولت چهاردهم

استفاده حداکثری از ظرفیت‌‌های مدیران باتجربه، کارآزموده و پاکدست در دولت چهاردهم

یک فعال رسانه‌ای معتقد است: بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت مدیران متخصص، پاکدست و خوشنامی همچون دکتر عارف که اهل تعامل و همفکری و مشورت با گروه‌ها و جناح‌های مختلف در موضوعات مهم و تاثیر گذار است و تجربه موفق مدیریت‌های عالی در دولت اصلاحات و حضور تاثیرگذار در مجلس را در کارنامه دارد، می‌تواند مسیر دکتر پزشکیان برای چیدمان کابینه کارآمد با تعامل حداکثری با ارکان مختلف نظام علی الخصوص مجلس را هموار کند.


مسعود فاتح، فعال رسانه‌ای در نوشتاری ضمن تبریک حضور موثر مردم در پای صندوق‌های رای و تبریک به دکتر پزشکیان به عنوان منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، نوشت:

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور موثر مردم در پای صندوق‌های رای پایان یافت و دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران شد. یکی از نتایج این انتخابات، احیای امید مردم در اوج ناامیدی است و دکتر پزشکیان باید برای تحقق وعده‌هایش از این اعتماد دوباره مردم نهایت بهره را ببرد تا تقویت رابطه حاکمیت با مردم، اصلاح ساختارهای ناصحیح، حل مشکلات جامعه علی الخصوص مشکلات اقتصادی و احیای اعتماد عمومی محقق شود.

دکتر پزشکیان برای گام نهادن در این مسیر باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده نماید و همانگونه که خودش نیز بارها تاکید داشته است باید با همدلی و بهره‌گیری از نخبگان در مسیر رفع بخشی از چالش‌های موجود و رفع مشکلات مردم حرکت کند.

برای حضور موثر در این مسیر، بهره‌گیری از برنامه و راهبرد مشخص و استفاده از تجریبات موفق دولت‌های گذشته ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

دکتر پزشکیان باید برای هموار نمودن مسیر اصلاح موانع و رویه‌های موجود به منظور تحقق وعده‌ها، تیمی از مدیران موفق و باتجربه و نه مدیران احساسی و پرحاشیه را در کنارش قرار دهد تا از یک سو زمینه استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور فراهم شود و از سوی دیگر دولت چهاردهم در تعامل با سایر قوا با کمترین حاشیه و چالش مواجه شود.

بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت مدیران متخصص، پاکدست و خوشنامی همچون دکتر عارف که اهل تعامل و همفکری و مشورت با گروه‌ها و جناح‌های مختلف در موضوعات مهم و تاثیرگذار است و تجربه موفق مدیریت‌های عالی در دولت اصلاحات و حضور تاثیرگذار در مجلس را در کارنامه دارد، می‌تواند مسیر دکتر پزشکیان برای چیدمان کابینه کارآمد با تعامل حداکثری با ارکان مختلف نظام علی الخصوص مجلس را هموار کند.


پست های مرتبط

پیام بگذارید